Kompakt
{C}ORPORATE kommunikáció
Vállalti ARKHÉ, mely örökíthető: újszerűség, társadalmi
felelősségérzet,
környezettudatosság, ab ovo gazdasági hasznosság. A vállalti értékek
mediánja precízen komponált gondosságot igénylő üzleti aktus, mely hit
kérdése és nem mérhető moláris tömeg. Az üzleti kommunikáció gyakorlása az
organizáltság látszatát kelti, pedig szakmai támfal nélkül jellemzően a
szitutatív kereteket sem éri el.
A Ravien Kft. PR és kommunikációs részlege képes megteremteni azt a
valóságot a cégek számára, melyben a környezet exterocepciója a tényleges
értékeken alapulnak. Így alakítjuk ki a konzisztens vállalti képet.
A Ravien PR és kommunikációs részlege képes megteremtei azt a
valóságot a cégek számára, melyben a környezet exterocepciója a
tényleges értékeken alapulnak. Így alakítjuk ki a konziztens
vállalti képet.
Az innovatív és intuitív stratégiai kommunikáció révén ezeken a területeken
mérföldekkel előrébb járunk másoknál. Olyan szakembereink biztosítják a
tudást, akik egyedi és különleges szemléte móddal rendelkeznek. A PR és
kommunikációs részlegünk minden nap képes újjá szervezni magát a kitűzött
cél érdekében. Az üzleti modellünk egyedi és reprodukálhatatlan, mert a
vállalat 102 alkalmazottja tökéletes szinergiát képez.
PUBLIC AFFAIRS
Issues
management
PA project
management
PA evant
PA&PR
program harmonizáció
Döntéshozói
kapcsolatépítés
Döntéshozói
monitorig
Kontakt
programok
Hiszünk abban, hogy a kommunikáció eredményessége mérhető és érzékelhető
mértékben járul hozzá a vállalati/szervezeti eredményességhez, a
kitűzött célokhoz. Egy vállalat működésére jelentős hatást gyakorolnak
az európai, az országos, valamint a helyi szintű döntéshozók. A komplex
adminisztratív környezetben működő vállalatok számára ezért nemcsak a
döntések, jogszabályok előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos
tájékozottság, de érdekeik állandó képviselete is kiemelt fontossággal
bír. A Ravien Kft. vállalatra, szervezetre szabott szolgáltatásai a
kitűzött célokat szem előtt tartva egyedi és hatékony megoldásokat
kínálnak. A kommunikációs stratégia és alkalmazott módszertani
megközelítés kialakítását megelőzően alaposan megismerkedünk a
szervezeti struktúrával, annak jellemzőivel és mindazokkal a
körülményekkel, melyek befolyásolhatják a hatékony és célzott
kommunikáció eredményességét, végső célját.
BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK
POSRDCORB-rendszer tervezése, megvalósítása és felügyelete
Tervezés (Planning)
Szervezés (Organizing)
Személyzeti tevékenység (Stuffing)
Irányítás, utasítás (Directing)
Koordinálás (COordinating)
Tájékozódás és tájékoztatás (Reporting)
Pénzügyek, költségvetés (Budgeting)
Ügyfeleinknek olyan kommunikációs tervet készítünk, amely
egy stratégiai eszközöket tartalmazó akciótervből készül. Elsőként
megalkotjuk kommunikációs ügyfeleink céljait, megfogalmazzuk
célcsoportjait és üzeneteit. Szakmai tapasztalataink révén kiválasztjuk
a megfelelő csatornákat, valamint kidolgozzuk kommunikációs kampányainak
tartalmi és formai elemeit. Kollégáink hazai és nemzetközi
tapasztalattal rendelkeznek ezen a területen.
A nyilatkozati hierarchia felállítása mindig hatékonyan segíti és
szabályozza a a vállaltok külső kommunikációját. Minden szervezetnél
támogatjuk ennek kidolgozását. A kommunikációs protokoll kialakításával
egy olyan rendszert dolgozunk ki, amely egységes arculatot ad a
szervezetnek. Munkánk során mintákat, alapsablonokat hozunk létre a
kommunikáció minden szintjén e-mailes üzenettől a sajtóközleményeken át
az egyéb írott ás szóbeli megnyilvánulásokig.
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ
kríziskommunikációs stratégiák
kríziskommunikációs audit
kríziskommunikációs kézikönyv
kríziskommunikációs tréning
"Premier Crisis Com Press Office"
Vállaltunk a tervezésétől a teljes megvalósításig szerződik partnereivel.
Munkáinkat rendszeres monitoring jellemzi, amely lehetőséget biztosít a
a cégek stratégiájának szisztematikus felülvizsgálatára és
hatékonyságának értékelésére. Egyértelmű és világos stratégia nélkül nem
lehet hosszú távú működést feltételezni. Ilyenkor alakulnak ki a
szervezeten belül a krízis helyzetek.
A jól előkészített és rendszeresen karbantartott
üzletmenetfolytonosság-menedzsmenttel a szervezetek felkészülhetnek a
váratlan helyzetekre. Így képesek megfelelően igazodni a megváltozott
üzleti vagy piaci körülményekhez. A BCM magában foglalja a BCP-t
(üzletmenet-folytonossági terv) és a DRP-t (katasztrófa-helyreállítási
terv). Az üzleti életben a szervezet hírnevének megőrzése kiemelt
feladat, így krízishelyzetben nagy hangsúlyt kell fektetni a külső
szakemberek bevonására. Az általunk nyújtott kríziskommunikáció
megoldások garantálják, hogy a szervezet kézben tartja a kialakult
helyzetet.
VÁLLALATI TÁRSADALMI
FELELŐSSÉGVÁLLALÁS
A Vállalati társadalmi felelősségvállalás (Corporate Social
Responsibility – CSR) egy vállalat fenntartható kezeléssel kapcsolatos,
gazdasági, ökológiai és társadalmi szempontú általános felelősségét
határozza meg. A szervezetek és piacok ezen fogalom különböző
értelmezéséhez vezet. Általános útmutatóként az Európai Tanács a
következőképpen határozza meg:
„A Vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) alapvető fogalom,
amelyet azért alakítottak ki, hogy segítsen a vállalatoknak a társadalmi
és ökológiai kérdéseket vállalati tevékenységeikbe és az érdekelt
felekkel való viszonyukba integrálni.”
Elszámoltathatóság, felelősségre
vonhatóság
Átláthatóság
Etikus magatartás
Érintettek érdekeinek
tiszteletben tartása
Jogállamiság tiszteletben tartása
Nemzetközi normák, viselkedés
tiszteletben tartása
Az emberi jogok tisztelete
Szakembereinkkel segítünk meghatározni a vállalat társadalmi
felelősségvállalással kapcsolatos feladatait és elemezzük, hogy a
vállalat milyen módon tud a legtöbbet tenni a fenntartható fejlődés
érdekében. A stratégia alapján kidolgozzuk a CSR programokat támogatva a
szervezet és környezete közötti harmóniát. Elemzéseink, útmutatásaink és
tanácsadásaink könnyen integrálhatóak a szervezet működéséve. Olyan
eszközöket tudunk kidolgozni, amely révén a harmónia
megteremthető.
Minden alkalommal létrehoztunk egy keretrendszert, amely segít
átlendülni a kialakult problémákon. CSR akciókat megelőző és kísérő
belső és külső kommunikációt megtervezzük és dokumentáljuk. A kampányok
menedzseléséhez szükséges megoldásainkat szervezetre igazítva készítjük
el, azaz ügymarketinget adunk át.